To pytanie zadaje sobie każdego dnia tysiące klientów na całym świecie.
Czym się kierować, gdy jest tak dużo firm reklamowych?
Ludzie, którzy pracują w takim miejscu, muszą znać się na rzeczy. Rozmawiając z osobami z pewnością nasunie Ci się wniosek, czy dana osoba posiada doświadczenie i jakie będzie mieć podejście w stosunku do Twojej osoby. Pracownicy agencji reklamowych/kreatywnych muszą być kompetentnymi osobami, lubiącymi wykonywać swoją pracę. Reklama, którą widzimy każdego dnia na ulicy lub w domu przed telewizorem opiera się na psychologii, socjologii i ekonomii behawioralnej. Specjaliści inwestują każdego dnia w swój rozwój, przez co okażą się dla Ciebie i Twojej firmy kluczem do sukcesu. Ważne jest aby osoba prowadząca Twoją firmę traktowała Cię indywidualnie, a nie na zasadzie kolejnego klienta. Najważniejszym elementem składniowym jest zaproponowanie Tobie, jako Klientowi, przejrzystych i jasnych zasad współpracy. Chodzi o takie warunki, w których termin, Twoje oczekiwania, kontakt i spotkania nie są przesuwane, a traktowane priorytetowo, abyś nie czuł się niechciany. Musisz liczyć się z tym, że ludzie pracujący w agencji reklamowej/kreatywnej są tylko ludźmi, którym może trafić się potknięcie, przez co termin nieco się wydłuży. Ważne aby szczerze informowali Cię o tym, a nie udawali jak gdyby nigdy nic się nie stało. Równie ważne jest też Twoje zaufanie i uczciwość w stosunku do specjalistów, którym powierzyłeś reklamę swojej Firmy.